loader
  • Strona główna
  • Porady
  • Dbaj o dobrą organizację pracy na swoim stanowisku - wybierz poręczny organizer na biurko
Porady

Dbaj o dobrą organizację pracy na swoim stanowisku - wybierz poręczny organizer na biurko

  • 30 września 2018

Organizery na drobiazgi

Dobra organizacja i zachowany porządek jest najważniejszym elementem efektywnej i wydajnej pracy. Nasze miejsce pracy (gabinet, biuro) powinno być pięknie wyposażone, ale również stanowić ergonomiczną i praktyczną przestrzeń. Biurko powinno być ustawione tak, aby zapewniona była wygodna i uporządkowana powierzchnia do pracy. Nie powinno ono dekoncentrować nadmierną ilością elementów i ustawionych na nim rzeczy. Najpotrzebniejsze drobiazgi i przybory powinny być ułożone w odpowiednim miejscu i zawsze w zasięgu ręki. Pomoże to zapobiec długim poszukiwaniom ołówków, długopisów, czy czystych kartek oraz notatników. Idealnym pomysłem będzie wyposażenie się w odpowiednie przyborniki, które uporządkują przestrzeń biurka. Znajdą się tam ołówki, długopisy, spinacze, pinezki czy szpilki.

Wybrać można pudełka, koszyki, puszki lub inne nietuzinkowe organizery, które będą również stanowić ozdobę naszego gabinetu czy biura. Przyborniki powinny porządkować nasze drobiazgi zgodnie z częstością ich wykorzystywania. Najpotrzebniejsze rzeczy powinny znaleźć się w zasięgu ręki, natomiast przedmioty, których używamy rzadziej, mogą mieć swoje miejsce w zamkniętej szufladzie lub szafie. Dzięki tym zabiegom zaoszczędzić możemy dużą ilość przestrzeni, co będzie korzystne zwłaszcza w przypadku małych pomieszczeń.

Organizer na biurko

Segregatory na dokumenty

Dokumenty zajmują często dużą część naszego biurka. Tworzą one wysokie stosy kartek, wśród których znalezienie interesującego nas dokumentu zajmuje dużo czasu. Warto więc wyposażyć nasz gabinet w segregatory. Nieodłącznym elementem będzie również zakup odpowiedniego regału, który przechowa kolejne tomy i skoroszyty. Dzięki opisaniu grzbietów segregatorów w krótkim czasie znajdziemy interesującą nas zawartość i potrzebne dokumenty. Pozwoli to również zaoszczędzić nas czas oraz dużą ilość miejsca na stanowisku pracy, jakim jest biurko.

Organizery

Sklepy z artykułami biurowymi oferują szeroką gamę organizerów biurkowych, które pozwolą na uporządkowane przechowywanie dokumentów oraz przyborów. Przed wyborem odpowiedniego organizera należy szczególną uwagę zwrócić na to, jakich rzeczy używamy najczęściej. Jeżeli często korzystamy z kalkulatora, dobrym pomysłem będzie zakup organizera z wbudowaną kasetką. Potrzebne karteczki i notatniki znajdą swoje miejsce w organizerze z pudełkiem, które zapewni wygodne ich używanie. W szerokim wyborze organizerów znaleźć można również wbudowane rolki i ostrza do odcinania taśmy klejącej oraz szufladki na szpilki, pinezki i spinacze. Na rynku znaleźć można organizery drewniane, plastikowe, metalowe i kartonowe, w szerokiej palecie kolorów, wzorów i o różnych strukturach. Dzięki temu możliwe będzie dopasowanie odpowiedniego organizera do wnętrza biura czy gabinetu.

Zachowanie porządku i dobrej organizacji pracy dzięki organizerom, przybornikom oraz segregatorom, pozwoli łatwiej i szybciej skoncentrować się na zadaniach do wykonania.